Ovi - iskola foglalkozás (átmenet könnyítése érdekében)
Közzétéve | 2020-08-16 12:44:55 |
Ötletgazda | Krepsz- Kapai Bernadett, oviisi.webnode.hu |
- erősebb lett a szülői házzal a kapcsolat,
- kevesebb BTMN-s diákunk lett a korai szűrés és a célirányos felzárkóztatásnak köszönhetően,
- tehetséggondozás is előtérbe kerülhetett,
- a leendő elsős tanító néni már ismerte a leendő osztályát és képességeit,
- a fejlesztés folytatódhatott már első osztályban szeptembertől kezdve.
A programunk több részből áll. A leendő elsőseink már nagycsoporttól kezdve szerves részei az iskolai életünknek, aktívan részt vesznek a programjainkon; egyszóval szeptemberben már "haza" jönnek.
Márciustól a digitális oktatás kihívás volt számomra, hogy a sikeres, eredményes programunkat hogyan tudnám digitalizálni? Több kérdés is megfogalmazódott bennem:
- Digitalizáljam e az ovi -isi foglalkozásokat valamilyen formában?
- Lenne e rá igény?
- Ha igen, akkor hogyan értékeljem a gyerekek munkáit?
- Eszközigény mindenkinél megoldott?
Nem szerettem volna a gyerekek, szülők terheit növelni.
Sokáig nem kellett gondolkodnom, mert több szülő is jelezte felém, ha küldenék/ feltöltenék valahová feladatlapot, akkor ők azt megoldanák és valahogy visszaküldenék.
Ekkor döntöttem úgy, hogy létrehozok egy weboldalt, ahonnan a szülők elérik a feladatlapokat. Az ötletet kicsit tovább bővítettem. Úgy formáltam meg, hogy a feladatlapok mellett (oviisi fl.) digitálisan játszható játékokat (IKT-s feladatok) is ajánlottam és egy kis mozgást is. (TAPAGY torna)
A további részletekért és letölthető anyagokért kérjük lépjen be