Pénzügyi munkatárs

Légy te a jövő pénzügyi munkatársa a Tempus Közalapítványnál!

A Tempus Közalapítvány belvárosi irodája keres lelkes, tanulni vágyó pénzügyi referenst azonnali kezdéssel.

Mivel foglalkozunk és mire számíthatsz Tempusosként?

A Tempus Közalapítvány egy dinamikusan fejlődő szervezet, amely különböző hazai támogatások pénzügyi elszámolásával foglalkozik. Célunk, hogy a támogatások nyomon követése és elszámolása a lehető legpontosabban és legátláthatóbban történjen. Nálunk a precizitás és az ügyfélközpontúság kéz a kézben jár az innovatív megoldásokkal és a fiatalos lendülettel.

Szereted a pályázatok világát és szeretnél pályázatok elszámolásának ellenőrzésével foglalkozni? Szeretnéd megtudni, hogy milyen az, amikor nem Neked érkezik egy hiánypótlás, aminek meg kell felelni, hanem Te küldöd ki azt? Akkor itt a helyed!

Tempusosként lehetőséged nyílik arra, hogy betekintést nyerj a pénzügyi világ kulisszái mögé, és aktívan részt vegyél a támogatások elszámolásának folyamatában. Minden nap új kihívásokkal találkozhatsz, miközben fontos szerepet játszol a szervezetünk sikerében.

A csapat és a feladataid

Csapatunk kicsi, de annál összetartóbb 4 fős közösség, ahol mindenki számít. Szoros együttműködésben dolgozunk, és közös célunk, hogy a támogatások elszámolása gördülékenyen és hibátlanul történjen. Közvetlen felettesed a csoportvezető lesz, aki bízik szakértelmedben és mozgásteret biztosít az önálló munkavégzéshez. A heti rendszerességű csoportmegbeszéléseken felül bármikor fordulhatsz hozzá és ha igényled, mentorként is segíti fejlődésed. Feladataid közé tartozik majd:

  • Hazai támogatások pénzügyi elszámolásának teljes körű kezelése
  • Pénzügyi dokumentációk elkészítése és ellenőrzése
  • Hiánypótlások írása a beérkezett támogatások pontos elszámolása végett
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel és partnerekkel
  • Adatbázisok kezelése és karbantartása

Támogató környezet

A Tempus Közalapítványnál nem csak egy munkahelyet, hanem egy támogató közösséget találsz. Modern, barátságos munkakörnyezetben dolgozunk Budapest szívében, ahol a rugalmasság és a munka-magánélet egyensúlya kiemelt fontosságú. Rendszeres csapatépítő programokkal, közös ebédekkel és irodai rendezvényekkel gondoskodunk arról, hogy jól érezd magad nálunk.
Folyamatos fejlődési lehetőségeket biztosítunk szakmai tréningek és képzések formájában, mert hisszük, hogy a legjobb eredményeket csak egy motivált és jól képzett csapattal érhetjük el. Nálunk a kreativitás és az innováció értéket képvisel, és mindig örömmel fogadjuk az új ötleteket.

Hol találsz meg minket?

Irodánk a belvárosban, a Kéthly Anna tér 1. szám alatt található. Ha 4-6-ossal utazol, a Blaha Lujza térről vagy a Wesselényi utcáról pár perc alatt be tudsz sétálni. Biciklivel érkeznél? A mélygarázsban biciklitárolót is találsz. Az ebédet a közösségi konyhában vagy az irodaház hangulatos éttermében fogyaszthatod el, ahol a juttatási csomagodba tartozó SZÉP kártyával tudsz fizetni.

Mire számítunk veled kapcsolatban?

Olyan pénzügyi vagy gazdasági végzettséggel rendelkező jelölteket keresünk, akik precíz, megbízható és önálló a munkájukkal elő tudják segíteni a feladatok szakszerű ellátását. Fontos számunkra, hogy jól kommunikálj, és könnyen megtaláld a közös hangot az emberekkel. Ha magabiztosan használod az MS Office programokat és szereted a kihívásokat, akkor nálunk a helyed!
Előnyt jelent, ha angol nyelvtudással is rendelkezel, de ez nem feltétel. A legfontosabb, hogy lelkes és motivált legyél, és szívesen dolgozz egy dinamikus, fiatalos csapatban.

Hogyan jelentkezhetsz?

Ha úgy érzed, hogy te vagy az ideális jelölt, ne habozz és jelentkezz önéletrajzod és motivációs leveled megküldésével. A jelentkezési határidő 2024. július 15.

Légy részese egy dinamikus, fiatalos csapatnak és építsd velünk a jövő pénzügyi világát! Várjuk jelentkezésedet!


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)