Eurodesk munkatárs

A Tempus Közalapítvány Kommunikációs Igazgatósága Eurodesk munkatársat keres.

A pozíció heti 40 órás, határozatlan idejű munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület
A pozíció betöltése: akár azonnal

Az új munkatárs fő feladata a Tempus Közalapítvány kommunikációjának támogatása a következő területeken:

  • a Eurodesk magyarországi hálózatának működtetés,
  • a fiataloknak szóló nemzetközi mobilitási információk terjesztése és az ezt támogató kommunikációs és fejlesztő tevékenységek tervezése és megvalósítása.

Az Eurodesk hálózatról röviden:

Az Eurodesk az Európai Bizottság támogatásával működő európai ifjúsági tájékoztató hálózat és együttműködési keret. Az Eurodesk munkatársai európai ifjúsági, oktatási, képzési és kulturális kérdésekre válaszolnak telefonon, e-mailben és személyesen. A tájékoztatás az általános jellegű kérdésektől (pl. külföldi tanulási lehetőségek) az EU ifjúságpolitikájára vonatkozó összetettebb kérdésekig terjed. Mobilitási információval szolgálnak és uniós tárgyú figyelemfelkeltő kampányokat tartanak iskolákban, kistelepüléseken, fiatalok és ifjúsági szervezetek számára. Magyarországon jelenleg 24 helyi információszolgáltató partnerszervezet, azaz Eurodesk Partner működik.

Főbb feladatok:

  • az Eurodesk Magyarország éves munkatervének megvalósítása;
  • kapcsolattartás és együttműködések megvalósítása az Eurodesk európai központjával és az európai Eurodesk hálózattal;
  • az Eurodesk magyarországi partnerhálózatának koordinálásának és fejlesztésének támogatása: kapcsolattartás, képzések, találkozók szervezése;
  • hazai Eurodesk partnerek toborzása, felkészítése, monitorozása;
  • országos szintű információs projektek és kampányok tervezése és lebonyolítása a partnerhálózattal együttműködésben;
  • adatgyűjtések, szakmai anyagok, kiadványok készítése;
  • hírek, cikkek, tájékoztató anyagok írása magyar és angol nyelven, különböző stílusokban;
  • tartalomkészítés közösségi média felületekre, honlapra;
  • hazai és nemzetközi szakmai rendezvények, műhelyek, képzések lebonyolítása;
  • előadások, workshopok tartása;
  • kapcsolattartás és kapcsolatépítés egyéb partner intézményekkel;
  • ad hoc kommunikációs feladatok.

Elvárásaink:

  • felsőfokú végzettség,
  • nonprofit marketing terén szerzett tapasztalat,
  • kiváló angol nyelvtudás (szóban és írásban is),
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség,
  • jó szervezési készség
  • kiváló íráskészség,
  • gyakorlatias hozzáállás,
  • kreativitás,
  • önállóság,
  • interkulturális érzékenység.

Előnyt jelent:

  • az Európai Uniós és egyéb, fiatalokat érintő támogatási rendszerek ismerete,
  • az ifjúsági és közművelődési civil szervezetekkel és intézményekkel való kommunikációban szerzett tapasztalat,
  • projektmenedzsment területén szerzett tapasztalat,
  • a magyarországi nonprofit szektor ismerete,
  • nemzetközi/interkulturális közegben szerzett tapasztalat.

Jó nálunk dolgozni, mert:

  • home office-t, cafetériát és ingyenes idegennyelv-tanulási lehetőséget biztosítunk,
  • minőségi belvárosi irodatérben, jó munkaeszközökkel dolgozunk,
  • biztos, korrekt jövedelmet biztosítunk,
  • hosszú távon számítunk munkatársainkra,
  • értelmes és kihívást jelentő feladatokkal foglalkozunk,
  • a betanulást minden kollégánk segíti,
  • nagyon szeretünk csapatban dolgozni, de az önálló munkára is lehetőség van,
  • fejlődést és tanulást támogató a kultúránk.

Magyar nyelvű Europass formátumú önéletrajzát, valamint rövid, fizetési igényét tartalmazó motivációs levelét folyamatosan, legkésőbb 2022.12.30-ig várjuk.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)