Beküldve | 2017-12-07 21:54:39 |
Tanár neve | Szabó Adrienn |
Témakör | Idegen nyelv |
Fejlesztett kulcskompetenciák | Idegen nyelvi kommunikáció |
Célcsoport
Korosztály szerint | általános, nem korcsoporthoz kötött |
Munkaforma | egész osztály |
Hol ismerte meg a gyakorlatot | St. Julian's, Málta |
Milyen keretek között ismerte meg a gyakorlatot? | Erasmus+ |
A tevékenység kiváló lehetőséget nyújt az angol órákon a Present Perfect igeidő játékos gyakorlására.
Egy választott tanuló a táblához megy és három állítást ír fel magáról az adott igeidőben, melyek közül kettő igaz és egy hamis (pl. I have never been to Italy. stb.). Az osztály tanulói kérdéseket tesznek fel társuknak, aki minél hitelesebben próbálja alátámasztani mindhárom állítás igazságát. A gyerekeknek az a feladata, hogy kitalálják, társuk melyik mondat esetén blöffölt és mikor mondott igazat. A cél, hogy a gyermekek megfelelően használják a kérdő szórendet és az adott igeidőt.
Kulcsszavak a módszertani ötlethez
Szóbeli szövegértés, szövegalkotás |
Kritikai gondolkodás |
Érvelés |
Személyes és társas készségek |
Drámajátékok bevonása |
Játék