Bluff or Brag?

Beküldve2017-12-07 21:54:39
Tanár neveSzabó Adrienn
TémakörIdegen nyelv
Fejlesztett kulcskompetenciákIdegen nyelvi kommunikáció

Célcsoport


Korosztály szerintáltalános, nem korcsoporthoz kötött
Munkaformaegész osztály
Hol ismerte meg a gyakorlatotSt. Julian's, Málta
Milyen keretek között ismerte meg a gyakorlatot?Erasmus+
A tevékenység kiváló lehetőséget nyújt az angol órákon a Present Perfect igeidő játékos gyakorlására.
Egy választott tanuló a táblához megy és három állítást ír fel magáról az adott igeidőben, melyek közül kettő igaz és egy hamis (pl. I have never been to Italy. stb.). Az osztály tanulói kérdéseket tesznek fel társuknak, aki minél hitelesebben próbálja alátámasztani mindhárom állítás igazságát. A gyerekeknek az a feladata, hogy kitalálják, társuk melyik mondat esetén blöffölt és mikor mondott igazat. A cél, hogy a gyermekek megfelelően használják a kérdő szórendet és az adott igeidőt.

Kulcsszavak a módszertani ötlethez

Szóbeli szövegértés, szövegalkotás | Kritikai gondolkodás | Érvelés | Személyes és társas készségek | Drámajátékok bevonása | Játék