Beküldve | 2016-04-10 13:37:35 |
Tanár neve | Váradi Csilla |
Témakör | Idegen nyelv |
Fejlesztett kulcskompetenciák | Idegen nyelvi kommunikáció |
Célcsoport
Korosztály szerint | általános, nem korcsoporthoz kötött |
Munkaforma | páros |
Hol ismerte meg a gyakorlatot | Düsseldorf IIK |
Milyen keretek között ismerte meg a gyakorlatot? | Erasmus+ |
Előkészület: Írjunk egy rövid kis lyukas szöveget melléknevek nélkül. Osszuk a csoportot kiscsoportokba, és kérjük meg a diákokat, hogy gyűjtsenek 16 melléknevet, ha lehet, akkor minél fantáziadúsabbakat (pl. leleményes, dinamikus stb) Ha megvan a 16 melléknév, odaadjuk nekik a Lückentextet, amit most ki kell egészíteni az általuk gyűjtött melléknevekkel, természetesen olyan sorrendben, ahogy az a listán szerepel, és persze a melléknévragozásra is figyelniük kell. Az eredmény nagyon vicces lesz.
Kulcsszavak a módszertani ötlethez
Írásbeli szövegértés, szövegalkotás |
Kreatív gondolkodás |
Játék