Erasmus+ KA2 Iskolai, óvodai partnerségek pályázati űrlap benyújtása e-mailben informatikai rendszerproblémák esetén

2018.03.23.

Hír | Köznevelés

Tájékoztatjuk pályázóinkat, hogy amennyiben az Erasmus+ KA2 Iskolai, óvodai partnerségek pályázatok benyújtása során informatikai rendszerproblémák merülnének fel a 2018. március 23-i déli 12.00 órai benyújtási határidőt megelőzően, az Európai Bizottság lehetőséget ad arra, hogy alternatív módon nyújtsák be pályázatukat. Ha nem sikerül az elektronikus űrlap segítségével on-line beküldeni pályázatukat, akkor lehetőség van a hivatalos pályázati határidő lejártát követő két órán belül (azaz 2018. március 23., 14.00 óráig) e-mailen keresztül is benyújtani pályázatukat.

Az e-mailnek csatolmányként tartalmaznia kell a kitöltött online pályázati űrlap pdf változatát, valamint minden olyan fájl mellékletet, amelyet a pályázathoz csatolni kívántak. Az e-mailhez szintén csatolni kell a benyújtás sikertelenségét igazoló hibaüzenetről készült képernyőképet, amelyen jól látszik, hogy az űrlapot nem tudták 2018. március 23. déli 12.00 óráig on-line beküldeni. 

A fenti esetben pályázatukat a ka2@tpf.hu e-mail címre küldhetik el. Ez az e-mail cím 2018. március 23-én 12.00 és 14.00 óra között él, az ezen az időtartamon kívül küldött leveleket nem tudjuk fogadni.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy az alternatív benyújtási módra csak abban az alaposan indokolt esetben van lehetőség, amennyiben azt rendszerhiba vagy egyéb meghibásodás okozza. Az internetkapcsolat hiánya vagy hibás űrlap kitöltés miatti hibaüzenet formai elutasítást von maga után.

Kérjük, a pályázati űrlap benyújtásakor fellépő probléma esetén minden esetben ellenőrizzék az internet kapcsolatuk megfelelő működését! A probléma további fennállása esetén keressenek minket mielőbb.

Utolsó módosítás: 2018.03.23.