Digitally Empowered Teachers – eTwinning csoport és webináriumsorozat

2024.02.23.

Rendezvény | Felnőtt tanulás

Fókuszban a digitális átalakulás a köznevelési szektorban

Lezajlott az első nyílt webinárium a 2024-ben záródó Digitalisation Long-term activity keretében. Több mint 30 fő vett részt az első online rendezvényen, amelyet a Digitalisation LTA 2021-2024 projekt keretében szervezett a jelenleg 6 nemzeti irodából álló partnerség.

Az LTA 2021-ben indult digitális átalakulás a köznevelési szektorban fókusztémával a HU01 és a SALTO Oktatás-képzés TCA Forrásközpont koordinálásában. Az LTA során 13 TCA tevékenység (Training and Cooperation Activity), egy egyéves kutatás és három webinárium kerül(t) megrendezésre. A webináriumok nyíltak, az érdeklődők bátran csatlakozhatnak, sőt, a linkeket megoszthatják ismerőseik körében is.

Mivel szeretnénk elősegíteni a szektorközi együttműködést, más szektorokból is szeretettel várunk résztvevőket, hiszen a témák nagyon is érdekesek lehetnek mindenki számára, aki oktatási tevékenységet folytat.

Az első webinárium témája a digitalizáció legújabb gumicsontja, az MI (mesterséges intelligencia) volt. A webinárium aktuális szakértője Lidija Krajl horvát MI szakértő volt:  Are we running to or away from AI? 
Az alkalomról készült videófelvétel hamarosan elérhető lesz a SALTO E&T TCA RC Youtube-csatornáján

Az online eseményeket az LTA digitális szakértője, Arjana Blazic moderálja. Ugyancsak ő a felelős az LTA során szervezett TCA-k kapcsán felhalmozódott tudásanyag elérhetővé tételéért az LTA-ban létrehozott eTwinning csoport felületén, amely nemcsak a 13 TCA résztvevői számára nyitott, hanem bárki számára, aki a téma iránt érdeklődik.

A SALTO Platformon részletesen olvashatnak a további webináriumokról, itt találják a linkeket is az online eseményekhez, melyekre szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt! A platformot egyébként is érdemes figyelemmel kísérni hiszen rengeteg képzési és tanulási lehetőségről kaphat információt az oktatás-képzés területéről érkező látogató. 

 

Utolsó módosítás: 2024.02.26.