Pénzügyi adminisztrátort keresünk

A Tempus Közalapítvány gazdasági egysége pénzügyi adminisztrátor munkatársat keres.

A pozíció teljes munkaidős (heti 40 óra), 1 éves határozott idejű (hosszabbítható) munkaszerződéssel tölthető be.
A munkavégzés helye: Budapest
Az állás betölthető: 2017. július közepétől

Főbb feladatok:

  • bejövő számlák igazoltatása,
  • szerződések nyilvántartása,
  • pénzügyi nyilvántartások vezetése,
  • iktatás, irattárazás,
  • banki ügyintézés, bankkivonatok előkészítése könyvelésre,
  • pénzügyi/számviteli bizonylatok rendezése, szkennelése elszámolásokhoz, kifizetési kérelmekhez,
  • gazdasági egység munkatársainak támogatása: pl. levelezés, szkennelés, fénymásolás.

Elvárásaink:

  • középfokú pénzügyi vagy gazdasági végzettség,
  • gyakorlat az MS Office szoftverek (Word, Excel, Outlook) használatában,
  • precizitás,
  • megbízható, felelősségteljes munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • pénzügyi területen szerzett munkatapasztalat,
  • felsőoktatási szférában szerzett munkatapasztalat.

 Amit kínálunk:

  • korrekt, rendszeres jövedelem, cafetéria juttatás,
  • előrelépést, tanulást támogató kultúra,
  • pozitív munkahelyi légkör és jó irodai munkakörülmények,
  • stabil szervezeti háttér.

Magyar nyelvű önéletrajzát motivációs levéllel és fizetési igény megjelölésével 2017. július 16-ig várjuk.


Benyújtott álláspályázataival kapcsolatban az allas@tpf.hu email címen érdeklődhet.
(Erre az email címre kérjük NE küldjön önéletrajzot, jelentkezést, mert azt adatvédelmi okokból nem fogadhatjuk, azaz meg kell semmisítenünk.)